Autorizácia zmien

Na akúkoľvek žiadosť, či už ide o požiadavky týkajúce sa nastavenia parametrov služieb alebo zmeny kontaktných či fakturačných údajov, je nutné autorizovať sa prístupovými údajmi do Zákazníckeho účtu. Tým je zaistená oprávnenosť žiadateľa na spravovanie danej služby. Toto opatrenie je nastavené nielen pre nás ako poskytovateľa, ale i z hľadiska ochrany a bezpečnosti majiteľa, resp. objednávateľa služby.

Autorizácia sa vykonáva zaslaním požiadavky prostredníctvom portálu Zákazníckej podpory. Odkaz na portál nájdete na našich stránkach forpsi.sk v hornej lište ponúk v zelenom poli Kontaktný formulár. Na zobrazenie portálu sa, prosím, najprv prihláste loginom a heslom do vášho zákazníckeho účtu. Potom kliknite na "Kontaktný formulár" -> následne na "Vytvoriť nový tiket" -> vyplňte žiadosť s predvyplnenými údajmi (musíte mať už predvyplnené meno a email - to je znakom toho, že ste prihlásený) -> kliknite na "odoslať tiket".
 
Po prihlásení a načítaní tiketu môžete do tela správy písať konkrétne požiadavky, do formulára môžete pridať prílohu (napríklad screenshot chybnej správy a podobne). Po definovaní predmetu správy a po začatí písania do tela správy vám naša Znalostná báza sama ponúkne možné riešenia - skúste ako prvú možnosť nájsť odpoveď na svoju otázku v ponúkanom relevantnom článku. 
 
 
Hneď ako tiket odošlete, uvidíte jeho vygenerované identifikačné číslo v našom systéme, vďaka ktorému môžete neskôr sledovať jeho konkrétny stav a potom tiež i históriu. Na každý ďalší problém alebo otázku odporúčame zadávať nový tiket.
 
 
 
 
V histórii tiketov uvidíte všetky vami zadané tikety - a to stav ich riešenia, poslednú aktivitu a podobne. K dispozícii je tiež možnosť Prehľadávať tikety podľa rôznych parametrov.