Portál zákazníckej podpory

Rozhranie SmarterTrack pre komunikáciu so zákazníckou podporou FORPSI zaisťuje optimálne spracovanie klientských otázok a požiadaviek. Klientom ponúka sofistikovaný spôsob online komunikácie - či už cez chat alebo zadávaním tiketov. Každý zákazník môže po prihlásení prehľadne sledovať nielen súčasný stav aktuálne zadanej požiadavky, ale tiež prechádzať históriu tiketov už zadaných a vyriešených.
 
Na zobrazenie portálu sa, prosím, prihláste loginom a heslom do vášho zákazníckeho účtu.
 
Obratom po odoslaní tiketu uvidíte jeho vygenerované identifikačné číslo, vďaka čomu môžete neskôr sledovať jeho konkrétny stav a potom tiež i jeho históriu. Na každý ďalší, rozdielny problém alebo otázku odporúčame zadávať nový tiket.
 
 
Zoznam všetkých zadaných tiketov v systéme nájdete pod odkazom Tikety.
V tejto histórii uvidíte všetky vami zadané tikety - a to ako ich stav riešenia, tak aj dátum zadania, poslednú aktivitu a podobne. K dispozícii je tiež možnosť Prehľadávania tiketov podľa rôznych parametrov.
 
 
Kliknutím na predmet vybraného tiketu sa otvorí kompletný detail, to znamená - celá komunikácia a zároveň i presný stav tiketu, identifikačné číslo, kedy bol vytvorený, a aké možné akcie môžu nasledovať.
 
 
Jednotlivé stavy:
aktívny - tiket je založený, čaká na spracovanie systémom alebo odpoveď operátora. Aktívny tiket je možné uzavrieť.
čakajúci - tiket je prijatý a spracovaný operátorom, čaká na reakciu klienta. Na tiket je možné odpovedať alebo ho uzavrieť.
uzavrené - tiket je spracovaný operátorom, odpoveď je odoslaná, problém je vyriešený. Tiket je možné znovu otvoriť a aktivovať.
uzavreté a uzamknuté - tiket je spracovaný, problém je vyriešený. Tiket nie je možné znovu otvoriť.