Zlúčenie účtov

Ak máte svoje služby vedené vo viacerých zákazníckych účtoch, je možné ich spojiť. Príčin môže byť niekoľko: napríklad preto, že ste pri novej objednávke neboli prihlásení vo svojom účte a registráciu ste tak uskutočnili niekoľkokrát, preregistrovali ste doménu k nám a email domény nebol zhodný s emailom vo Vašom účte - potom sa vytvorí nový účet podľa kontaktných údajov na SK-NICu...atď.
 
Postup spojenia účtov je veľmi jednoduchý. Prihláste sa do Vašej zákazníckej administrácie k účtu, ktorý chcete zachovať. Potom kliknite na odkaz "Spojiť účty" (viď obrázok).
 
 
Vyplňte login a heslo pripájaného účtu a po kliknutí na tlačidlo "Vykonať" sa účty spoja. Prevedú sa všetky služby a kontakty. Pripájaný účet spojením zanikne, zachovaný ostane ten, v ktorom ste aktuálne prihlásení.
 
 
Zlúčenie môžete uskutočniť toľkokrát, koľko účtov potrebujete pripojiť.