- Zobrazte si stránky www.forpsi.sk
- Kliknite na hornej lište na záložku DOMÉNY.
- V spodnej časti stránky kliknite na odkaz Správa cz. domén.
- V poli Zmeny objektov kliknite na druhý odkaz Zmena údajov objektov (doména, kontakt, NSSET).
Platnosť AUTH-ID je iba 14 dní.
Vo formulári vyberte typ objektu, ktorý potrebujete zmeniť (kontakt). Do určeného políčka vpíšte identifikátor kontaktu a kliknite na tlačidlo "Odoslať požiadavku".
V ďalšom kroku zadajte potrebné autorizačné heslo ku kontaktu - ak ho neviete, môžete si ho nechať zaslať na kontaktný email daného kontaktu pomocou tlačidla neviem heslo.
Názov (ID) kontaktu môžete nájsť na stránkach centrálneho registra (viď nižšie).
Ak máte potrebné heslo k dispozícii, po jeho zadaní vo formulári budete mať k dispozícii priamu editáciu detailov kontaktu. Môžete zmeniť už neaktuálne informácie vo svojom kontakte, zmena sa prejaví okamžite. V kontakte nie je možné meniť právnu formu, ak ide o právnickú osobu tak ani názov firmy (organizácie). Ak potrebujete zmeniť názov firmy, tak je potrebné založiť nový kontakt.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Na získanie ID si otvorte stránku
www.nic.cz. Do poľa "Vyhledávaní v registru" napíšte názov svojej domény. Po odoslaní sa Vám zobrazia kompletné údaje o Vašej doméne, a to s identifikátormi kontaktov vedených pri doméne - viď obrázky (výsledné ID kontaktu je podčiarknuté červenou). Toto ID môžete vložiť do predchádzajúceho formulára a zároveň si tiež môžete nechať zaslať heslo na autorizáciu zmeny.
Čo robiť v prípade, že email na odosielanie autorizačného hesla nie je funkčný?
Ak email, na ktorý si môžete nechať poslať heslo na autorizáciu nefunguje, je potrebné použiť formulár na CZ.NICu a nechať si heslo poslať na iný email. Takto vygenerovanú žiadosť je potom potrebné vytlačiť a s úradne overeným podpisom subjektu v kontakte poslať na adresu centrálneho registra (Zákaznícka podpora, CZ.NIC z.s.p.o., Americká 23, 120 00 Praha 2). Na jej základe Vám CZ.NIC pošle heslo na iný email (ktorý definujete v žiadosti). Hneď ako obdržíte heslo na iný email, môžete pokračovať klasickým spôsobom popísaným vyššie.
- ako typ objektu zvoľte "kontakt"
- ako identifikátor napíšte ID kontaktu
- ako spôsob zaslania zvoľte "Na zadaný e-mail - použiji úředně ověřený podpis"