Test POP3 cez telnet

Podľa tohto návodu zistíte, či je možné prihlásiť sa k Vášmu POP3 účtu pomocou telnetu (riadkového klienta) a tiež si môžete overiť, či schránka naozaj funguje (ak máte problémy s prihlásením sa z emailového klienta).
 
Najprv sa pripojte k serveru pop3.forpsi.com (resp. pop3.vasadomena.tld) pomocou príkazu telnet (popis je v špeciálnom príspevku):
 
telnet pop3.forpsi.com 110
(alebo telnet pop3.vasadomena.tld 110)
 
 
Po odoslaní príkazu klávesou Enter uskutočníte autorizáciu pomocou prihlasovacieho mena (celá emailová adresa) a hesla podľa nasledujúceho obrázku. Pomocou príkazu list zobrazíte počet správ vo Vašej doručenej pošte.
 
 
POZOR! Ak sa Vám na prvom riadku neobjaví + OK Dovecot ready <ľubovoľnýreťazec==@ip1.fe.forpsi.org> (namiesto ip1 môže byť ip2, ip3...), je s najväčšou pravdepodobnosťou problém priamo vo Vašom počítači - nepripojíte sa k nášmu serveru. Potom je nutné problém riešiť so správcom Vášho počítača.