Ako reportovať chyby?

POZOR! Zákaznícka podpora neslúži na dolaďovanie zákazníckych skriptov prípadne php/asp aplikácií tretích strán.
 
V prvom rade vyskúšajte vyhľadanie riešenia problému v dostupných zdrojoch - napríklad zadaním chybového hlásenia do vyhľadávača Google, v zodpovedajúcich diskusných skupinách (napríklad problémy s PHP - cz.comp.lang.php atď.), na serveri diskusných skupín alebo samozrejme s pomocou dokumentácie k príslušnému programovaciemu jakzyku (napríklad ASP, .NET priamo na stránkach podpory Microsoftu).
Ak máte nainštalovanú nejakú aplikáciu typu phpBB, Mambo, Joomla, phpRS, Wordpress a pod., navštívte najprv diskusné fóra, ktoré sú na domovských stránkach produktov.
 
Keď zlyhajú všetky tieto možnosti, uveďte vo svojej žiadosti čo možno najviac informácií:
  • o aký webhosting ide
  • čoho sa chyba týka a ako sa prejavuje - aké chybové hlásenia sa Vám vracajú
  • o akú aplikáciu ide + popis, čo má robiť, ako závisí na vstupoch, či je spojená s databázou, kam sa zapisuje, aké súbory sa includujú...
  • uveďte odkaz na script, ktorý chybu spôsobuje a ako chybu vyvolať
  • ak skript vyžaduje prihlásenie, vytvorte, prosím testovací účet
Ideálne (a najbezpečnejšie) je, keď odošlete nový tiket na Zákaznícku podporu.