Čo je karanténa pri .eu doméne?

Karanténa je 40 denná ochranná lehota. Doména sa do tohto stavu dostane v prípade, že nie je včas predĺžená. Do karantény je doména presunutá prvý deň po dátume exspirácie (hneď po polnoci). Doména nie je v stave karantény aktívna. Je možná obnova, a to za štandardný poplatok ako za predĺženie.
Pre .eu domény štandardne vystavujeme faktúry k úhrade ďalšieho obdobia automaticky, zasielame ich na nastavený fakturačný e-mail.

Aktuálny vystavenú proforma nájdete vždy v zákazníckej administrácii, v účte, v ktorom je daná doména vedená - a to po prihlásení príslušným loginom a heslom, v ľavom menu pod odkazom Faktúry - tu nájdete aj linky na online platby.
Ak potrebujete automaticky zadanú objednávku upraviť (napríklad zmeniť počet rokov), podrobný návod nájdete v tomto článku.
Po pripísaní a spracovanie platby v našom systéme sa doména odošle k obnove a predĺženie.
Stačí teda objednať predĺženie v zákazníckej administrácii a uhradiť poplatok na základe fakturačných údajov, ktoré sa vygenerujú cca do 30 minút. Po prijatí platby na náš účet sa doména odošle k obnove a predĺženiu.
 
Ak nie je doména z karantény obnovená, uvoľní sa po 40tich dňoch k novej registrácii.