Ako postupovať v prípade, keď potrebujem zmeniť fakturačné údaje na proforma faktúre (výzve k zaplateniu)?

V prípade, že potrebujete skôr uvedené údaje aktualizovať alebo ste zadali nesprávne údaje do objednávky, je potrebné v zákazníckej administrácii vybraný kontakt buď editovať alebo pridať úplne nový kontakt (so správnymi údajmi) podľa toho, aké zmeny chcete uskutočniť. Na správu kontaktov sa na na našich stránkach https://admin.forpsi.sk prihláste loginom a heslom k vášmu užívateľskému účtu - pod záložkou "Zákaznícka administrácia" nájdete v tabuľke základných informácií "Zoznam kontaktov".
 
Ak chcete vo vašom kontakte iba opraviť novú adresu (napr. po presťahovaní) alebo emailový kontakt, potom stačí vybraný kontakt rozkliknúť a potrebný detail prepísať, opraviť. Nezabudnite opravu "uložiť".
Ak však ide napríklad o zmenu názvu firmy, potom je nutné založiť úplne nový kontakt (v záložke "Zákaznícka administrácia" si zvolíte odkaz "Pridať nový kontakt") a tento potom nastavíte pri vybraných službách do požadovanej roly. O odstránenie pôvodného kontaktu musíte požiadať našu zákaznícku podporu, ak pri kontakte nie sú vedené žiadne ďalšie služby. Možnosti zmien sú nižšie v sekcii Zhrnutie.
 
Po úprave potrebných detailov vždy kontaktujte, prosím, naše fakturačné oddelenie so žiadosťou o opravu faktúry zaslaním autorizovaného tiketu.
 
Zhrnutie:
 
- pri kontakte nie je možné meniť právnu formu (z fyzickej na právnickú osobu a opačne)
- pri forme fyzická osoba - nepodnikateľ nie je možné zmeniť meno a priezvisko
- pri forme fyzická osoba - podnikateľ nie je možné zmeniť meno, priezvisko, názov firmy, IČO
- pri forme právnická osoba - nie je možné zmeniť názov firmy a IČO (ale je možné zmeniť meno a priezvisko kontaktnej osoby)